Nieszczelności skrzyni biegów poznamy, oczywiście, po ubywającym z niej oleju oraz po tłustych plamach tworzących się pod samochodem w czasie postoju. Nieszczelności mogą pojawiać się w różnych miejscach, w tym m.in. na wejściu półosi napędowych lub wału napędowego ze skrzyni oraz na łączeniu skrzyni z blokiem silnika. Przyczyna może być uszkodzony uszczelniacz skrzyni biegów, który jest najczęstszą przyczyną takich awarii.
Historia Skody Rapid rozpoczęła się w 1934 roku, w czasach, gdy samochody nie były może tak mocne i komfortowe, za to słynęły z niezwykłej elegancji i stylu. Początkowo była to jedynie wersja Skody 420 produkowana zaledwie przez rok (do 1935 r.) i dostępna w trzech wersjach nadwozia: dwudrzwiowy sedan, czterodrzwiowy sedan oraz dwudrzwiowy kabriolet. Łącznie wyprodukowano 480 egzemplarzy tego samochodu.
Pierwsza faktyczna generacja Skody Rapid, traktowanej jako odrębny model, pojawiła ...