Nieszczelności skrzyni biegów poznamy, oczywiście, po ubywającym z niej oleju oraz po tłustych plamach tworzących się pod samochodem w czasie postoju. Nieszczelności mogą pojawiać się w różnych miejscach, w tym m.in. na wejściu półosi napędowych lub wału napędowego ze skrzyni oraz na łączeniu skrzyni z blokiem silnika. Przyczyna może być uszkodzony uszczelniacz skrzyni biegów, który jest najczęstszą przyczyną takich awarii.
W drugiej połowie lat 90-tych rozpoczęła się złota, choć niezbyt długa era vanów i minivanów. Czas ten zbiega się z wejściem na rynek jednego z najlepiej do dziś ocenianych przedstawicieli autosegmentu K (dużych aut osobowych stanowiących połączenie mikrobusów z samochodami o nadwoziu typu hatchback), jakim jest Renault Scenic. Warto przy tym zaznaczyć, iż Renault Scenic w zamyśle konstruktorów miał stanowić jedynie uzupełnienie oferty francuskiego koncernu, nie był to bowiem pierwszy van ...