Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Clio to jeden z najbardziej popularnych modeli tego francuskiego producenta. Małe, miejskie auto, skierowane głównie do kobiet zrobiło ogromną furorę w całej Europie. Clio pierwszej i drugiej generacji stanowiło znakomitą alternatywę dla bardzo znanych, niemieckich samochodów. Ciekawa i wyróżniająca się na tle innych stylistyka Renault mogła się podobać i z pewnością zwracała na siebie uwagę. Sukces powtórzyła również trzecia generacja Clio.
Produkcja modelu ...
Powiązania: