Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Subaru Impreza to już właściwie legenda, szczególnie jeśli chodzi o historię rajdów samochodowych. Samochód produkowany od 1992 roku zaliczany jest do niższej klasy średniej (segment C). Impreza wielokrotnie była nagradzana prestiżowymi tytułami, jak np. tytułem Samochodu Roku 2000. Nazwa „Impreza” wzięła się od włoskiego słowa „impresa”, które w wolnym tłumaczeniu oznacza „osiągnięcie”. Najbardziej chyba pożądanym przez kierowców modelem japońskiego samochodu był Subaru Impreza WRX, który w ...
Powiązania: