Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Japońskie Subaru Legacy zaliczane jest do samochodów osobowych klasy średniej, czyli segmentu D. Produkcję tego modelu rozpoczęto w 1989 roku. Samochód stał się jednym z najlepszych aut w swojej klasie, konkurując z powodzeniem z takimi gigantami, jak np. BMW, Audi czy też Alfa Romeo. Do dziś z linii produkcyjnej zjechało pond 3,5 mln egzemplarzy Legacy różnych generacji. Subaru nie ograniczyło się jedynie do produkcji Legacy dla odbiorców prywatnych. Powstały także modele sportowe, które ...
Powiązania: