Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Akumulator AUTOPART do Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie)

Akumulator VARTA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) VARTA
Akumulator BOSCH Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) BOSCH
Akumulator CENTRA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) CENTRA
Akumulator YUASA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) YUASA
Akumulator IPARTS Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) IPARTS
Akumulator BANNER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) BANNER
Akumulator EXIDE Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) EXIDE
Akumulator CONTINENTAL Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) CONTINENTAL
Akumulator AUTOPART Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) AUTOPART
Akumulator ENERGIZER Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ENERGIZER
Akumulator ERA Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) ERA
Akumulator EUROREPAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) EUROREPAR
Akumulator JPN Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) JPN
Akumulator MAGNETI MARELLI Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Akumulator MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Akumulator MAXGEAR Mercedes-benz KLASA E T-Model (S213) E 200 d (213.213) Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) MAXGEAR
Producent:AUTOPART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOPART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
570-375
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOPART
Kod:
570-375
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  70
Prąd rozruchu wg EN [A]:  760
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  278
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Akumulator:  Akumulator AGM
Do 100 dni na zwrot
611,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

AUTOPART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
580-475
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOPART
Kod:
580-475
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  80
Prąd rozruchu wg EN [A]:  800
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  315
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Akumulator:  Akumulator AGM
Do 100 dni na zwrot
678,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

AUTOPART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
595-575
niedostępny
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOPART
Kod:
595-575
Jednostka:
szt
Napięcie [V]:  12
Pojemność akumulatora [Ah]:  95
Prąd rozruchu wg EN [A]:  850
Położenie biegunów:  0
Rodzaj bieguna:  1
Wykonanie strefy podłogowej:  B13
Długość [mm]:  353
Szerokość [mm]:  175
Wysokość [mm]:  190
Akumulator:  Akumulator AGM
Do 100 dni na zwrot
780,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 30,00 zł

By odzyskać kaucję wystarczy po zakupie nowego akumulatora odesłać nam swój stary akumulator, a my zwrócimy 30,00 zł na Twoje konto!

Kaucję możesz odzyskać również w inny sposób opisany tutaj >

Porady z kategorii: Akumulator

Wpływ temperatury powietrza na akumulator - porady

Dla akumulatora upał jest groźniejszy niż mróz. Sprawdź, czym grożą mu wysokie temperatury

Jeśli sądziliście, że wraz z końcem zimy skończą się wszelkie problemy z akumulatorami, to bardzo źle sądziliście. Jak pokazują badania oraz długotrwałe testy drogowe, to wcale nie zima stanowi największe zagrożenie dla baterii samochodowych. Najgorszym, co może je spotkać, to wysoka temperatura prowadząca zarówno do chwilowego rozładowania akumulatora, jak i do jego przyśpieszonego starzenia.

czytaj więcej >
Jak dbać o akumulator?

Jak dbać o akumulator?

Prawidłowa obsługa akumulatora to często nie lada wyzwanie. Uruchamianie silnika na kable lub na popych jest bardzo często spowodowane nieprawidłową eksploatacją samochodu, a nie stricte awarią akumulatora. Należy uczulić się na fakt, że akumulator to niezwykle wrażliwy element samochodu, który źle znosi zarówno niskie, jak i wysokie temperatury. Podpowiadamy, jak zadbać o to, by akumulator był jak najdłużej sprawny.

czytaj więcej >
Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Zimą przewody rozruchowe obowiązkowo w każdym bagażniku

Już przy pierwszych oznakach nadchodzącej zimy każdy kierowca powinien zaopatrzyć się w zestaw akcesoriów, które właśnie zimą niezwykle zyskują na znaczeniu. W skład takiego zestawu wchodzić powinna skrobaczka, mała zmiotka, preparaty do rozmrażania zamków oraz – koniecznie – dobrej jakości kable rozruchowe. Takie kable potrafią uratować z poważnej opresji, pod warunkiem, że wiemy, jak się nimi posłużyć.

czytaj więcej >
Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Technika akumulatorowa dzisiaj i jutro. Jakich akumulatorów używamy obecnie, a jakie dominować będą w przyszłości?

Prawdopodobnie żadna inna technologia stosowana w przemyśle motoryzacyjnym nie rozwija się obecnie w takim tempie, jak technologia akumulatorowa. Ponieważ jednak rozwój ten przebiega na razie głównie na etapie badań i prototypów, zdecydowana większość kierowców w ogóle go nie zauważa. Tym bardziej, że w bardzo wielu autach ciągle stosowane są te same typy akumulatorów.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze