Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
3 produktów
Czy nadal warto przeprowadzać zabieg regeneracji amortyzatorów? Tak, ale nie we wszystkich przypadkach. Sprawdźmy, kiedy regeneracja amortyzatorów jest opłacalna.
czytaj więcej >W celu wstępnego określenia stanu zużycia amortyzatorów nie musimy każdorazowo wybierać się do Stacji Obsługi Pojazdów. Jak zatem we własnym zakresie ustalić czy nasze amortyzatory mogą nadawać się do dalszej eksploatacji?
czytaj więcej >Pozornie uszkodzenie amortyzatora zdiagnozować jest bardzo łatwo. W razie jego awarii praca zawieszenia zaczyna szwankować, a na powierzchni amortyzatora zaczyna pojawiać się olej. Problem w tym, że ślady oleju lub tego, co bierzemy za olej, nie zawsze muszą oznacza awarię, a sama awaria i nieszczelność amortyzatora nie zawsze kończy się wyciekiem. Jak więc rozpoznać, że wyciek oleju z amortyzatora oznacza jego awarię i w jaki sposób należy postępować w takich przypadkach?
czytaj więcej >Co jest główną rolą amortyzatorów? Tłumienie drgań powstających na styku koła z nawierzchnią oraz dbanie o bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów. Rolę tą amortyzatory samochodowe są w stanie spełniać dostatecznie, dobrze lub bardzo dobrze. Ale są też takie amortyzatory, które komfort i bezpieczeństwo wyniosły na zupełnie nowy poziom. Tak właśnie dzieje się w przypadku amortyzatorów CDC marki Sachs od ZF Aftermarket.
czytaj więcej >Amortyzatory Sachs to części słynące z wysokiej jakości wykonania, trwałości a także niezawodności. Amortyzatory Sachs są wykorzystywane przez wielu producentów jako amortyzatory na pierwszy montaż - m.in. przez Volkswagena, Opla, BMW czy Mercedesa. Projektują je najwybitniejsi inżynierowie na świecie, dla których innowacja i precyzja to kwestie ...