Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) do Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07)

Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Mercedes-benz KLASA S sedan (W108, W109) 280 S (108.016) sedan 140KM, 103kW, benzyna (1967.10 - 1972.07) JANMOR
Producent:BORGWARNER (BERU)

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORGWARNER (BERU)
4.9 (17 ocen)
Kod produktu:
ZS565
niedostępny
4.9 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
ZS565
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BORGWARNER (BERU)
4.9 (17 ocen)
Kod produktu:
ZS109
niedostępny
4.9 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORGWARNER (BERU)
Kod:
ZS109
Jednostka:
szt
Technika połączeń:  DIN+M5
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia DIN
Cewka zapłonowa:  Dla opornika wstępnego
Ilość połączeń:  1
Napięcie [V]:  12
Ilość biegunów:  2
Gwintowana złączka:  M5
Do 100 dni na zwrot
405,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Najlepszej jakości cewki zapłonowe od Beru

Firma BERU powstała w 1912 roku. Założona została przez Juliusa Behr i Alberta Ruprecht. Produkty tej firmy w dosyć krótkim czasie zyskały sławę i do dzisiaj cieszą się zaufaniem kierowców na całym świecie. Obecnie Beru jest własnością amerykańskiego koncernu BorgWarner. W ofercie firmy znajdziemy szeroki wybór czujników, elementów układu zapłonowego silników benzynowych i wysokoprężnych, ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze