Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI do Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek ABAKUS Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) ABAKUS
Cewka zapłonowa / zespół cewek BORGWARNER (BERU) Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) BORGWARNER (BERU)
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek EPS Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) EPS
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek ESEN SKV Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) ESEN SKV
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HELLA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) HELLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek JANMOR Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) JANMOR
Cewka zapłonowa / zespół cewek JP GROUP Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) JP GROUP
Cewka zapłonowa / zespół cewek KRAFT AUTOMOTIVE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) KRAFT AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek KW Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) KW
Cewka zapłonowa / zespół cewek LUCAS Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) LUCAS
Cewka zapłonowa / zespół cewek METZGER Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) METZGER
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek QUINTON HAZELL Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) QUINTON HAZELL
Cewka zapłonowa / zespół cewek TESLA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) TESLA
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek VALEO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) VALEO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) VEMO
Cewka zapłonowa / zespół cewek VIKA Vw PASSAT B3/B4 (3A2, 35I) 1.8 G60 Syncro sedan 160KM, 118kW, benzyna (1988.08 - 1996.08) VIKA
Producent:BREMI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BREMI
4.9 (11 ocen)
Kod produktu:
10205/1
niedostępny
4.9 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
10205/1
Jednostka:
szt
Rezystancja [Ohm]:  1000
Przewód zapłonowy:  Rodzaj połączenia złącze zębate
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia M4
Cewka zapłonowa:  Wodoszczelny
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Wodoszczelny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 39,00 zł
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
4.9 (11 ocen)
Kod produktu:
10206VW1
niedostępny
4.9 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
10206VW1
Jednostka:
szt
Rezystancja [Ohm]:  1000
Przewód zapłonowy:  Rodzaj połączenia złącze zębate
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia M4
Cewka zapłonowa:  Wodoszczelny
Rozdzielacz zapłonu / Palec rozdzielacza:  Wodoszczelny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 50,00 zł
18,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BREMI
4.6 (17 ocen)
Kod produktu:
11822
niedostępny
4.6 (17 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BREMI
Kod:
11822
Jednostka:
szt
Specyfikacje asortymentowa:  Złącze zatrzaskowe
Cewka zapłonowa:  Rodzaj połączenia M5
Napięcie [V]:  12
Cewka zapłonowa:  Kielichowa cewka zapłonowa
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
95,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze