Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER do Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Citroën C4 I (LC_) 2.0 HDi liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2008.07 - 2011.07) WALKER
Producent:WALKER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WALKER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
10785
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
10785
Jednostka:
szt
Długość [mm]:  7
Ciężar [kg]:  0,148
Litera rozpoznawcza:  61
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
WALKER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
93172
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER
Kod:
93172
Jednostka:
szt
Jakosć:  SiC
Długość [mm]:  515
Ciężar [kg]:  6,600
Litera rozpoznawcza:  91
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z elementami do montażu
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2408,00 zł
1505,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze