Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS do Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ESEN SKV Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) ESEN SKV
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) WALKER
Producent:MTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
17.00057
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MTS
Kod:
17.00057
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  0
Ciężar [kg]:  0
Długość [mm]:  0
Typ katalizatora:  Dla pojazdów z katalizatorem
Opcja wyposażenia:  00000000000000009102
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 36,00 zł
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze