Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY do Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP AMC Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) AMC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ESEN SKV Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) ESEN SKV
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Vw GOLF PLUS V (5M1, 521) 2.0 TDI liftback 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.12 - 2011.05) WALKER
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DPF-AU-002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
DPF-AU-002
Litera rozpoznawcza:  94
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przewodem
Numer seryjny:  DPF-AU-002
Gwarancja:  3 lata gwarancji
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze