Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hamulce tarczowe DR!VE+ do Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Hamulce tarczowe OEM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OEM
Hamulce tarczowe BREMBO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BREMBO
Hamulce tarczowe FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FEBI BILSTEIN
Hamulce tarczowe QUICK BRAKE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) QUICK BRAKE
Hamulce tarczowe BRECK Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BRECK
Hamulce tarczowe IPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) IPARTS
Hamulce tarczowe BENDIX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) BENDIX
Hamulce tarczowe CIFAM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) CIFAM
Hamulce tarczowe DR!VE+ Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) DR!VE+
Hamulce tarczowe ENERGY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ENERGY
Hamulce tarczowe ESEN SKV Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ESEN SKV
Hamulce tarczowe EUROREPAR Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) EUROREPAR
Hamulce tarczowe FREMAX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FREMAX
Hamulce tarczowe FRENKIT Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FRENKIT
Hamulce tarczowe FTE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) FTE
Hamulce tarczowe HART Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HART
Hamulce tarczowe HELLA Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HELLA
Hamulce tarczowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Hamulce tarczowe JAPKO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JAPKO
Hamulce tarczowe JP GROUP Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JP GROUP
Hamulce tarczowe JPN Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JPN
Hamulce tarczowe JURID Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) JURID
Hamulce tarczowe KAWE Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) KAWE
Hamulce tarczowe MAPCO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MAPCO
Hamulce tarczowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MASTER-SPORT GERMANY
Hamulce tarczowe MINTEX Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MINTEX
Hamulce tarczowe MOBILETRON Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) MOBILETRON
Hamulce tarczowe NTY Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) NTY
Hamulce tarczowe OYODO Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) OYODO
Hamulce tarczowe RAICAM Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) RAICAM
Hamulce tarczowe ROTINGER Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) ROTINGER
Hamulce tarczowe SBS Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SBS
Hamulce tarczowe SKF Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) SKF
Hamulce tarczowe TOMEX BRAKES Bmw 3 (E46) 330 i sedan 228KM, 168kW, benzyna (2001.01 - 2005.04) TOMEX BRAKES
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1010.10.0843
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1010.10.0843
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Lokalizacja w aucie: Oś przednia
Grubość [mm]: 20
Wysokość [mm]: 63,60
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy: Ate-teves
Długość 1 [mm]: 156,4
Długość 2 [mm]: 155,4
Ciężar [kg]: 1,917
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z naklejaną folią
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Ze sprężyną
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 263,00 zł
134,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Hamulce tarczowe

Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Jakie klocki i tarcze wybrać do swojego samochodu?

Tarcze i klocki samochodowe to podstawowe elementy układu hamulcowego praktycznie każdego pojazdu. Te kluczowe dla poprawnego zatrzymywania samochodu komponenty, to typowe eksploatacyjne części samochodowe, które wraz z przebiegiem wymagają okresowej wymiany na nowe.

czytaj więcej >
Jakie klucze do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy

Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców

Przymierzacie się do wymiany klocków hamulcowych? Czynność tę możecie zlecić w sprawdzonym warsztacie lub też – oszczędzając niemałe pieniądze – zrobić to samodzielnie. Jakich narzędzi będziecie w tym celu potrzebować?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Febi to marka o bardzo bogatym, wieloletnim doświadczeniu i tym samym jeden z wiodących producentów części zamiennych na rynku niezależnym. Stale poszerzany asortyment części Febi obejmuje m.in. elementy układu hamulcowego, w tym wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe, które dorównują jakością częściom oryginalnym.

czytaj więcej >
Które klocki stosować do nawiercanych, a które do nacinanych tarcz hamulcowych?

Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?

Spasowanie klocków i tarcz hamulcowych pozornie jest bardzo proste. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta auta, a wszystko będzie w porządku. Ale gdy tylko komuś przyjdzie ochota nieco poeksperymentować lub coś ulepszyć, zaczynają się wątpliwości. Tak jak w przypadku tarcz nacinanych i nawiercanych oraz pasujących do nich klocków hamulcowych.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze