Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Hamulce tarczowe REMSA do Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Hamulce tarczowe A.B.S. Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) A.B.S.
Hamulce tarczowe BORG & BECK Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) BORG & BECK
Hamulce tarczowe DELPHI Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) DELPHI
Hamulce tarczowe EBC BRAKES Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) EBC BRAKES
Hamulce tarczowe FERODO RACING Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FERODO RACING
Hamulce tarczowe FERODO Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FERODO
Hamulce tarczowe FTE Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) FTE
Hamulce tarczowe GIRLING Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) GIRLING
Hamulce tarczowe ICER Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) ICER
Hamulce tarczowe JURID Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) JURID
Hamulce tarczowe KAWE Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) KAWE
Hamulce tarczowe MAGNETI MARELLI Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) MAGNETI MARELLI
Hamulce tarczowe METZGER Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) METZGER
Hamulce tarczowe MK KASHIYAMA Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) MK KASHIYAMA
Hamulce tarczowe NIPPARTS Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) NIPPARTS
Hamulce tarczowe NK Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) NK
Hamulce tarczowe OEM Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) OEM
Hamulce tarczowe REMSA Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) REMSA
Hamulce tarczowe ROADHOUSE Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) ROADHOUSE
Hamulce tarczowe ROTINGER Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) ROTINGER
Hamulce tarczowe SBS Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) SBS
Hamulce tarczowe TRISCAN Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) TRISCAN
Hamulce tarczowe TRW Jaguar E-TYPE Convertible 3.8 (Series1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1961.04 - 1964.07) TRW
Producent:REMSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REMSA
4.0 (6 ocen)
Kod produktu:
0037.00
dostępny
4.0 (6 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REMSA
Kod:
0037.00
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
System hamulcowy:  Girling
Długość [mm]:  98,1
Wysokość [mm]:  68,2
Grubość [mm]:  16
Ciężar [kg]:  1,392
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z naklejaną folią
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 274,00 zł
140,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Hamulce tarczowe

Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Klocki i tarcze hamulcowe, czyli odwieczny dylemat kierowców jakie wybrać?

Zarówno klocki, jak i tarcze hamulcowe, należą do części eksploatacyjnych w każdym aucie. Oznacza to, że prędzej czy później, będziemy zmuszeni do ich wymiany. Które z nich są najlepsze? Które klocki piszczą a które nie? Jakie tarcze hamulcowe są najtrwalsze i odporne wszelkiego rodzaju skrzywienia i defekty? To oczywiście zależy od wielu czynników m.in. stylu jazdy, klasy pojazdu itp.

czytaj więcej >
Jakie klucze do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy

Jakie klucze będą Wam potrzebne do wymiany klocków hamulcowych? Niezbędne narzędzia do naprawy hamulców

Przymierzacie się do wymiany klocków hamulcowych? Czynność tę możecie zlecić w sprawdzonym warsztacie lub też – oszczędzając niemałe pieniądze – zrobić to samodzielnie. Jakich narzędzi będziecie w tym celu potrzebować?

czytaj więcej >
Które klocki stosować do nawiercanych, a które do nacinanych tarcz hamulcowych?

Które klocki hamulcowe najlepiej jest łączyć z nawiercanymi lub nacinanymi tarczami? Jakie połączenie uznaje się za niewskazane?

Spasowanie klocków i tarcz hamulcowych pozornie jest bardzo proste. Wystarczy przestrzegać zaleceń producenta auta, a wszystko będzie w porządku. Ale gdy tylko komuś przyjdzie ochota nieco poeksperymentować lub coś ulepszyć, zaczynają się wątpliwości. Tak jak w przypadku tarcz nacinanych i nawiercanych oraz pasujących do nich klocków hamulcowych.

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Klocki i tarcze hamulcowe Febi

Febi to marka o bardzo bogatym, wieloletnim doświadczeniu i tym samym jeden z wiodących producentów części zamiennych na rynku niezależnym. Stale poszerzany asortyment części Febi obejmuje m.in. elementy układu hamulcowego, w tym wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe, które dorównują jakością częściom oryginalnym.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze