Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klimatyzacja AKS DASIS do Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klimatyzacja VEMO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VEMO
Klimatyzacja HELLA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HELLA
Klimatyzacja AIRSTAL Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AIRSTAL
Klimatyzacja AKS DASIS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AKS DASIS
Klimatyzacja AVA QUALITY COOLING Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) AVA QUALITY COOLING
Klimatyzacja DELPHI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DELPHI
Klimatyzacja DRI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) DRI
Klimatyzacja ELSTOCK Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ELSTOCK
Klimatyzacja EPS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) EPS
Klimatyzacja ERA Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) ERA
Klimatyzacja FACET Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FACET
Klimatyzacja FAST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FAST
Klimatyzacja FEBEST Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) FEBEST
Klimatyzacja HART Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HART
Klimatyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Klimatyzacja KW Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) KW
Klimatyzacja LUCAS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) LUCAS
Klimatyzacja MAHLE Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAHLE
Klimatyzacja MAXGEAR Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) MAXGEAR
Klimatyzacja METZGER Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) METZGER
Klimatyzacja NISSENS Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NISSENS
Klimatyzacja NRF Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NRF
Klimatyzacja NTY Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) NTY
Klimatyzacja TMI Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) TMI
Klimatyzacja VALEO Peugeot 405 II Break (4E) 1.9 TD Kombi 93KM, 69kW, olej napędowy (1992.08 - 1996.10) VALEO
Producent:AKS DASIS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AKS DASIS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
859012N
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AKS DASIS
Kod:
859012N
Ograniczenia producenta:  Sanden
ID kompresora:  SD6V10
ID kompresora:  SD6V12
ID kompresora:  SD6V16
ID kompresora:  SD7C16
ID kompresora:  SD7H15
ID kompresora:  SD7V12
ID kompresora:  SD7V16
Długość [mm]:  53
Ciężar [kg]:  0,34
Długożć opakowania [cm]:  7
Szerokość opakowania [cm]:  4
Wysokość opakowania [cm]:  4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klimatyzacja

Płukanie klimatyzacji samochodowej - kiedy i dlaczego warto

Płukanie klimatyzacji za pomocą czynnika chłodniczego lub płynu płuczącego. Które rozwiązanie powinniście wybrać?

Jeśli klimatyzacja w Waszym samochodzie wymaga naprawy, niezbędne okaże się również dokładne przepłukanie całego układu. I tu każdy z Was ma do wyboru dwa rozwiązania – płukanie klimatyzacji czynnikiem chłodniczym lub płynem płuczącym. Które z nich okaże się lepsze dla Waszego auta? Które mniej obciążające dla portfela? Sprawdźcie, co warto wiedzieć o płukaniu klimatyzacji samochodowej w ogóle.

czytaj więcej >
Olej PAG do klimatyzacji. Jak dobrać, jak uzupełnić i czy można mieszać?

Co warto wiedzieć o olejach do klimatyzacji samochodowej typu PAG? Jak należy je dobierać, czy można mieszać je z innymi olejami

Oleje stosowane w naszych samochodach to nie tylko olej silnikowy czy olej przekładniowy, ale też olej do układu klimatyzacji. Najczęściej zalecanymi i stosowanymi olejami do klimatyzacji są oleje z grupy PAG. Dlaczego?

czytaj więcej >
Dezynfekcja klimatyzacji przez kratki nawiewu. Czy warto i jak to zrobić dobrze?

W jaki sposób możecie przeprowadzić dezynfekcję klimatyzacji samochodowej przez kratki nawiewu? Jakich metod używać?

Samodzielna dezynfekcja klimatyzacji, przeprowadzana z wnętrza samochodu, przez kratki nawiewu, to opcja o wiele tańsza, niż czyszczenie układu w serwisie. Czy jednak zawsze taka dezynfekcja przeprowadzana jest prawidłowo i – przede wszystkim – skutecznie?

czytaj więcej >
Nieszczelny osuszacz w klimatyzacji. Czym grozi wyciek płyny chłodniczego?

Nieszczelny osuszacz klimatyzacji. Czym jest, jak działa i do czego może doprowadzić ignorowanie nieszczelności tego właśnie elementu każdej „klimy”?

Jakiej awarii układu klimatyzacji najbardziej boją się kierowcy? W pierwszej trójce z pewnością znalazłaby się zatarta sprężarka klimatyzacji, której naprawa jest i trudna, i kosztowna. A czy wiecie, że zatarta sprężarka klimatyzacji może być efektem prostego rozszczelnienia osuszacza?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze