Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
2 produktów
Przeciętny użytkownik samochodu nie widzi dużej różnicy między innowacyjnymi produktami a standardowymi klockami hamulcowymi – zwykle jedyną różnicą dla kierowców okazuje się firmowy symbol i nieco wyższa cena. Istotne różnice ujawniają się dopiero w trakcie eksploatacji.
czytaj więcej >Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.
czytaj więcej >Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?
czytaj więcej >Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?
czytaj więcej >Breck to oddział firmy LUMAG powstałej w Budzyniu (województwo wielkopolskie). Od początku swego istnienia przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją materiałów ciernych do samochodów ciężarowych. Zdobywane doświadczenie w zakresie produkcji części hamulcowych oraz zapotrzebowanie na rynku motoryzacyjnym spowodowało, że grupa LUMAG w 2004 roku otworzyła linię produkcyjną Breck. Specjalizuje się ona w dziedzinie klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów ...