Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES do Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ATE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABAKUS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ABE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FTE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe TRW Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Bmw 4 coupe (G22, G82) M 440 i Mild-Hybrid xDrive coupe 387KM, 285kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Producent:TOMEX BRAKES

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TOMEX BRAKES
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TX 18-50
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 18-50
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ograniczenia producenta:  BREMBO
Grubość [mm]:  19,6
Szerokość [mm]:  124,7
Wysokość [mm]:  117,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Ciężar [kg]:  4,1
Do 100 dni na zwrot
TOMEX BRAKES
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TX 60-36
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 60-36
Szerokość [mm]:  110,7
Do 100 dni na zwrot
TOMEX BRAKES
0 (0 ocen)
Kod produktu:
TX 19-86
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TOMEX BRAKES
Kod:
TX 19-86
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  19,9
Szerokość [mm]:  126,2
Wysokość [mm]:  94,7
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z ciężarkami wyrównoważającymi
System hamulcowy:  Brembo
Ciężar [kg]:  3,85
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze