Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TRISCAN do Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) BREMBO
Klocki hamulcowe ATE Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) DELPHI
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FTE Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) ICER
Klocki hamulcowe JURID Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) MAPCO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) OPTIMAL
Klocki hamulcowe REMSA Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SAMKO Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Bmw 5 (E12) 520 sedan 115KM, 85kW, benzyna (1972.06 - 1979.01) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRISCAN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8110 13955
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8110 13955
Szerokość [mm]:  107,6
Wysokość [mm]:  42,5
Grubość [mm]:  15,5
Ograniczenia producenta:  AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
System hamulcowy:  Akebono
Oznaczenie kontrolne:  E9 90R - 02.7008
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  4
Do 100 dni na zwrot
TRISCAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8110 11226
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRISCAN
Kod:
8110 11226
Szerokość [mm]:  89,6
Wysokość [mm]:  70,5
Grubość [mm]:  19
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
System hamulcowy:  Ate-Teves
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze