Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe MINTEX do Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BOSCH
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FERODO
Klocki hamulcowe MEYLE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MEYLE
Klocki hamulcowe TRW Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ABE
Klocki hamulcowe ATE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BREMBO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) IPARTS
Klocki hamulcowe JP GROUP Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KAWE
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe LPR Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SWAG Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe VAICO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Bmw 5 (E28) 525 i sedan 150KM, 110kW, benzyna (1981.06 - 1987.12) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MINTEX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MINTEX
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
MDB1230
dostępny
4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MDB1230
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  158,3
Wysokość [mm]:  57,1
Grubość [mm]:  20
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:  20629
System hamulcowy:  Teves
Długożć opakowania [cm]:  17
Szerokość opakowania [cm]:  12
Wysokość opakowania [cm]:  8,3
Ciężar [kg]:  1,72
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 128,00 zł
62,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
MINTEX
4.9 (25 ocen)
Kod produktu:
MDB1239
niedostępny
4.9 (25 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MINTEX
Kod:
MDB1239
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  125
Wysokość [mm]:  37,6
Grubość [mm]:  17
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:  20675
System hamulcowy:  Teves
Numer artykułu zalecanego dodatku:  MBA1098
Długożć opakowania [cm]:  12,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,1
Wysokość opakowania [cm]:  8
Ciężar [kg]:  0,69
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 163,00 zł
79,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze