Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe OPTIMAL do Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe SAMKO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) SAMKO
Klocki hamulcowe A.B.S. Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ATE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) CIFAM
Klocki hamulcowe DELPHI Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) HART
Klocki hamulcowe ICER Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) ICER
Klocki hamulcowe JURID Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) LPR
Klocki hamulcowe METELLI Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TEXTAR Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Citroën CX II 25 GTi Turbo 2 sedan 156KM, 115kW, benzyna (1986.09 - 1992.12) VALEO
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9204
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
9204
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Grubość [mm]:  17
Szerokość [mm]:  65
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
System hamulcowy:  Citroen
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 77,00 zł
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BP-09204
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BP-09204
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Grubość [mm]:  17
Szerokość [mm]:  65
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
System hamulcowy:  Citroen
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 152,00 zł
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze