Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe LPR do Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe A.B.S. Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) A.B.S.
Klocki hamulcowe BORG & BECK Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) DJ PARTS
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) HART
Klocki hamulcowe ICER Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe METELLI Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) SAMKO
Klocki hamulcowe TEXTAR Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Citroën VISA 11 E liftback 57KM, 42kW, benzyna (1978.09 - 1991.03) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:LPR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
05P129
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P129
Jednostka:
KPL
System hamulcowy:  BENDIX
Wysokość [mm]:  49
Grubość [mm]:  15
Szerokość [mm]:  109
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 105,00 zł
51,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
5.0 (4 ocen)
Kod produktu:
05P195
niedostępny
5.0 (4 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
05P195
Jednostka:
KPL
Długość złącza ostrzegawczego [mm]:  160
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]:  4
System hamulcowy:  CITROEN
Wysokość [mm]:  73,5
Szerokość [mm]:  84
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 557,00 zł
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze