Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BOSCH do Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie)

Klocki hamulcowe BREMBO Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe A.B.S. Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe ATE Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe ICER Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAXGEAR Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OEM Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe QUARO Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe TEXTAR Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Fiat 500 C (312_) 1.0 Mild Hybrid (312.AYD1B) kabriolet 69KM, 51kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.01 - obecnie) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 494 687
dostępny
4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 494 687
Jednostka:
KPL
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zamkiem
Materiał:  Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne:  ECE-R90
Numer WVA:  25323
Grubość [mm]:  17,5
Szerokość [mm]:  149,4
Wysokość [mm]:  52,7
Do 100 dni na zwrot
109,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe Bosch

BoschNiemiecka firma Bosch jest producentem w dziedzinie przemysłowej i motoryzacyjnej. Oferta przedsiębiorstwa pogrupowana jest według trzech działów – techniki motoryzacyjnej, techniki przemysłowej oraz dóbr użytkowych i technicznego wyposażenia budynków. Marka Bosch łączona jest z produkcją wysokiej jakości elementów układu hamulcowego jak np. klocki ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze