Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe BOSCH do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe ATE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BOSCH Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe TRW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe BRECK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe HELLA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe IPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe MINTEX Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe A.B.S. Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABAKUS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ABE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) DR!VE+
Klocki hamulcowe EUROREPAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FAST Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FAST
Klocki hamulcowe FERODO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JPN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MEYLE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SASIC Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SWAG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VAICO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 1.0 EcoBoost PHEV Autobus 125KM, 92kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.04 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 494 796
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 494 796
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z podkładką wytłumiającą
Numer artykułu zalecanego dodatku: 1987474312
Materiał: Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne: ECE-R90
Numer WVA: 25603
Grubość [mm]: 17,84
Szerokość [mm]: 137
Wysokość 1 [mm]: 58,5
Wysokość 2 [mm]: 60,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 261,00 zł
133,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BOSCH
4.9 (118 ocen)
Kod produktu:
0 986 494 844
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (118 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 986 494 844
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z podkładką wytłumiającą
Materiał: Low-Metallic
Oznaczenie kontrolne: ECE-R90
Numer WVA: 25602
Grubość [mm]: 17
Grubość [mm]: 16,8
Wysokość [mm]: 68,8
Wysokość [mm]: 68,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 339,00 zł
173,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe Bosch

BoschNiemiecka firma Bosch jest producentem w dziedzinie przemysłowej i motoryzacyjnej. Oferta przedsiębiorstwa pogrupowana jest według trzech działów – techniki motoryzacyjnej, techniki przemysłowej oraz dóbr użytkowych i technicznego wyposażenia budynków. Marka Bosch łączona jest z produkcją wysokiej jakości elementów układu hamulcowego jak np. klocki ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze