Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe A.B.S. do Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe ATE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe IPARTS Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe TRW Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BORG & BECK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe DELPHI Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe EUROREPAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe HART Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe ICER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe QUARO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SWAG Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VALEO Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue mHEV Autobus 150KM, 110kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2022.01 - obecnie) VALEO
Producent:A.B.S.

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
37966
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
37966
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Szerokość 1 [mm]: 136,9
Wysokość 1 [mm]: 58,5
Grubość 1 [mm]: 17,6
Szerokość 2 [mm]: 136,9
Wysokość 2 [mm]: 60,8
Grubość 2 [mm]: 17,6
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
Ciężar [kg]: 1,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 229,00 zł
117,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
37980
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
37980
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość 1 [mm]: 171,8
Wysokość 1 [mm]: 68,8
Grubość 1 [mm]: 17
System hamulcowy: BREMBO
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
Ciężar [kg]: 2,34
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 320
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 265,00 zł
135,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
A.B.S.
4.8 (27 ocen)
Kod produktu:
35075
dostępny
4.8 (27 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
A.B.S.
Kod:
35075
Jednostka:
komplet na oś
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość 1 [mm]: 172
Wysokość 1 [mm]: 66,3
Grubość 1 [mm]: 16,6
System hamulcowy: AKEBONO
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Ze stykiem zużycia
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]: 2
Ciężar [kg]: 2,01
Długość złącza ostrzegawczego [mm]: 310
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 345,00 zł
176,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze