Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe NK do Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe BORG & BECK Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) CHAMPION
Klocki hamulcowe DELPHI Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) GIRLING
Klocki hamulcowe ICER Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) ICER
Klocki hamulcowe JURID Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) KAWE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe METZGER Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) METZGER
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) NK
Klocki hamulcowe NPS Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) NPS
Klocki hamulcowe OEM Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) OEM
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) SBS
Klocki hamulcowe TRISCAN Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Jaguar E-TYPE Convertible 4.2 (Series 1) kabriolet 265KM, 195kW, benzyna (1964.05 - 1968.09) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
229933
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
229933
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
Numer WVA:  WVA 20027/16
Grubość 1 [mm]:  15,6
Wysokość 1 [mm]:  68
Ciężar netto [kg]:  1,47
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze