Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe METELLI do Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe ATE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe ASHIKA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe DELPHI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe KAMOKA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe BREMBO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe TRW Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe FERODO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe IPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe TEXTAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe ABE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe JAPKO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe A.B.S. Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABAKUS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ACKOJA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ACKOJA
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DOKUJI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DOKUJI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) DR!VE+
Klocki hamulcowe EUROREPAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FTE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe HART Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe HI-Q Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) HI-Q
Klocki hamulcowe ICER Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JP GROUP Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURATEK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KASHIYAMA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) KASHIYAMA
Klocki hamulcowe LPR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MEYLE Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe NPS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SASIC Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SERVICE PARTS Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SERVICE PARTS
Klocki hamulcowe SWAG Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Kia RIO IV (YB, SC, FB) 1.0 T-GDI 120 Eco-Dynamics+ liftback 120KM, 88kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2017.02 - obecnie) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METELLI

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
4.2 (11 ocen)
Kod produktu:
22-0886-1
dostępny
4.2 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
22-0886-1
Jednostka:
KPL
Drgania:  Z tłumikiem drgań skrętnych
Grubość 1 [mm]:  15,5
Spełnia wymagania Normy ECE:  Approved
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 APPROVED
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 190,00 zł
92,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
4.2 (11 ocen)
Kod produktu:
22-1167-0
dostępny
4.2 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
22-1167-0
Jednostka:
KPL
Drgania:  Bez tłumika drgań skrętnych
Grubość 1 [mm]:  18,0
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Spełnia wymagania Normy ECE:  Approved
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
4.2 (11 ocen)
Kod produktu:
22-0943-0
niedostępny
4.2 (11 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
22-0943-0
Drgania:  Z tłumikiem drgań skrętnych
Grubość 1 [mm]:  18,0
Spełnia wymagania Normy ECE:  Approved
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Z akustycznym czujnikiem zużycia
Oznaczenie kontrolne:  ECE R90 IN PROGRESS
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze