Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe AISIN do Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe TRW Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe ASHIKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BORG & BECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DBA AUSTRALIA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DBA AUSTRALIA
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DJ PARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) DJ PARTS
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JURATEK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MAXGEAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) SBS
Klocki hamulcowe TEXTAR Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe VAICO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Land Rover RANGE ROVER SPORT II (L494) 4.4 SDV8 4x4 SUV 340KM, 250kW, olej napędowy (2013.10 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AISIN

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPLR-1002
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
BPLR-1002
Lokalizacja w aucie: z przodu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy: Brembo
Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
Szerokość [mm]: 189,7
Grubość [mm]: 16,5
Wysokość [mm]: 95,5
Do 100 dni na zwrot
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPLR-7004
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
BPLR-7004
Lokalizacja w aucie: z przodu
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 363
System hamulcowy: Brembo
Do 100 dni na zwrot
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPLR-7000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
BPLR-7000
Lokalizacja w aucie: z przodu
Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 349
System hamulcowy: Trw
Do 100 dni na zwrot
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPLR-2000
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
BPLR-2000
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Przygotowany dla wskaznika zużycia
System hamulcowy: TRW
Oznaczenie kontrolne: ECE R90 APPROVED
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
Szerokość [mm]: 131,3
Grubość [mm]: 17,5
Wysokość [mm]: 58,4
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze