Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe OPTIMAL do Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) ABE
Klocki hamulcowe AISIN Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) AISIN
Klocki hamulcowe ASHIKA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) ATE
Klocki hamulcowe BENDIX Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) BREMBO
Klocki hamulcowe CIFAM Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe DOKUJI Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) DOKUJI
Klocki hamulcowe DR!VE+ Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) FERODO
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) JAPKO
Klocki hamulcowe JPN Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) JPN
Klocki hamulcowe JURID Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) JURID
Klocki hamulcowe KASHIYAMA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) KASHIYAMA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe KAWE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) LPR
Klocki hamulcowe MAXGEAR Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METELLI Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NIPPARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) NIPPARTS
Klocki hamulcowe NK Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) NK
Klocki hamulcowe NPS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) NPS
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAKURA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) SAKURA
Klocki hamulcowe SAMKO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe SERVICE PARTS Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) SERVICE PARTS
Klocki hamulcowe SWAG Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Mazda 626 III (GD) 2.0 16V (GDEP) sedan 148KM, 109kW, benzyna (1987.07 - 1989.09) VEMA
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
9554
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
9554
Jednostka:
KPL
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  15
Szerokość [mm]:  130
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Wysokość 2 [mm]:  52,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
Szerokość 2 [mm]:  130
Szerokość 2 [mm]:  129,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 126,00 zł
61,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BP-09554
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BP-09554
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  15,3
Szerokość [mm]:  130
Typ układu hamulcowego:  Hamulce tarczowe
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze stykiem zużycia
System hamulcowy:  Akebono
Szerokość 2 [mm]:  52,35
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 241,00 zł
123,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

ATE Caramic klocki hamulcowe. Czy warto? Ceny i opinie

Charakterystyka klocków hamulcowych ATE Ceramic. Jakie opinie na temat kloców ceramicznych marki ATE naprawdę warto poznać?

Ceramiczne klocki hamulcowe z miejsca kojarzą nam się z hamulcami w autach sportowych. Czy słusznie? Wypuszczając na rynek swoje klocki ceramiczne ATE Ceramic, marka ATE pokazała, że wcale niekoniecznie. Kto więc powinien zainteresować się tymi konkretnymi klockami?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze