Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe TEXTAR do Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ATE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABAKUS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe ASHIKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe BENDIX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BRECK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe BREMBO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe COMLINE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JURATEK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe LPR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAPCO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe MINTEX Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe SWAG Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) coupe 435KM, 320kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2018.05 - obecnie) VALEO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEXTAR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEXTAR
4.9 (99 ocen)
Kod produktu:
2260201
dostępny
4.9 (99 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
2260201
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  129,2
Wysokość 1 [mm]:  70
Wysokość 2 [mm]:  79
Grubość [mm]:  17,4
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami prowadzącymi zacisk hamulcowy
Numer WVA:  22602
System hamulcowy:  TRW
Długożć opakowania [cm]:  15,2
Szerokość opakowania [cm]:  8,8
Wysokość opakowania [cm]:  8,4
Ciężar [kg]:  1,88
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 448,00 zł
236,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TEXTAR
4.9 (99 ocen)
Kod produktu:
2517901
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (99 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
2517901
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  132,2
Wysokość [mm]:  97,5
Grubość [mm]:  18,1
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:  25179
System hamulcowy:  Brembo
Numer artykułu zalecanego dodatku:  82504000
Długożć opakowania [cm]:  17
Szerokość opakowania [cm]:  12
Wysokość opakowania [cm]:  8,3
Techniczny numer informacyjny:  25179 181 0 4
Ciężar [kg]:  3,28
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 566,00 zł
298,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

TEXTAR
4.9 (99 ocen)
Kod produktu:
2517903
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.9 (99 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEXTAR
Kod:
2517903
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  132,2
Wysokość [mm]:  97,5
Grubość [mm]:  17,5
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Numer WVA:  25179
System hamulcowy:  Brembo
Długożć opakowania [cm]:  17
Szerokość opakowania [cm]:  12
Wysokość opakowania [cm]:  8,3
Ciężar [kg]:  3,1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 666,00 zł
360,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Kiedy wymienić klocki hamulcowe?

Klocki hamulcowe to typowo eksploatacyjne części samochodowe, przez co prędzej czy później będą musiały zostać wymienione. Po czym będziemy mogli poznać, że klocki hamulcowe w naszym aucie nadają się do wymiany?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe

Ceramiczne klocki hamulcowe to stosunkowo nowy produkt, który dużymi krokami podbija światowe rynki motoryzacyjne. Na czym polega innowacyjność tego typu produktów i co jest ich największą zaletą – na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe DTEC od TRW - opinie, czy i dlaczego warto?

Klocki hamulcowe DTEC od TRW. Jak doszło do ich powstania i czym różnią się one od standardowych klocków hamulcowych?

Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?

czytaj więcej >

Klocki hamulcowe Textar

TextarTextar to marka wchodząca w skład grupy TMD Friction GmbH produkującej największą ilość okładzin ciernych w całej Europie. Textar słynie z tworzenia wysokiej jakości klocków hamulcowych z przeznaczeniem do samochodów osobowych.

Textar tworzy doskonałe ...

Powiązane
Układ Hamulcowy Układ Hamulcowy TEXTAR Układ Hamulcowy Mercedes-benz Układ Hamulcowy TEXTAR Mercedes-benz Układ Hamulcowy Mercedes-benz KLASA E Układ Hamulcowy TEXTAR Mercedes-benz KLASA E Układ Hamulcowy Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) Układ Hamulcowy TEXTAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) Układ Hamulcowy Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) Układ Hamulcowy TEXTAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) Hamulce tarczowe Hamulce tarczowe TEXTAR Hamulce tarczowe Mercedes-benz Hamulce tarczowe TEXTAR Mercedes-benz Hamulce tarczowe Mercedes-benz KLASA E Hamulce tarczowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E Hamulce tarczowe Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) Hamulce tarczowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) Hamulce tarczowe Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) Hamulce tarczowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) Klocki hamulcowe Klocki hamulcowe TEXTAR Klocki hamulcowe Mercedes-benz Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz Klocki hamulcowe Mercedes-benz KLASA E Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E Klocki hamulcowe Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) Klocki hamulcowe TEXTAR Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) Klocki hamulcowe Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361) Części TEXTAR Części Mercedes-benz Części Mercedes-benz KLASA E Części Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) Części Mercedes-benz KLASA E coupe (C238) AMG E 53 EQ Boost 4-matic+ (238.361)

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze