Lokalizacja w aucie:
OŚ PRZEDNIA
Lokalizacja w aucie:
OŚ TYLNA
2 produktów
Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?
czytaj więcej >Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?
czytaj więcej >Pozornie na przestrzeni ostatnich kilkudziesięciu lat klocki hamulcowe zmieniły się bardzo niewiele. Mają niemal ten sam kształt i dokładnie tę samą zasadę działania. Ale to tylko pozór, co najlepiej widać po klockach hamulcowych marki TRW. Po długim okresie panowania klasycznych klocków, TRW wprowadziło na rynek klocki COTEC, a następnie jeszcze doskonalsze DTEC. W czym tkwi ich sekret? Czy naprawdę są to modele znacząco lepsze od standardowych klocków hamulcowych?
czytaj więcej >Wymiana klocków hamulcowych to z pozoru łatwa czynność, z którą powinien poradzić sobie nawet mniej wprawny mechanik. Jak zatem we własnym zakresie wymienić klocki hamulcowe w samochodzie?
czytaj więcej >Breck to oddział firmy LUMAG powstałej w Budzyniu (województwo wielkopolskie). Od początku swego istnienia przedsiębiorstwo zajmowało się produkcją materiałów ciernych do samochodów ciężarowych. Zdobywane doświadczenie w zakresie produkcji części hamulcowych oraz zapotrzebowanie na rynku motoryzacyjnym spowodowało, że grupa LUMAG w 2004 roku otworzyła linię produkcyjną Breck. Specjalizuje się ona w dziedzinie klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów ...