Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe CHAMPION do Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe MEYLE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MEYLE
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe HART Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe QUARO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ZIMMERMANN
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) REMSA
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) VALEO
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe SWAG Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) SWAG
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ABAKUS Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe AISIN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe AUTOMEGA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) AUTOMEGA
Klocki hamulcowe BENDIX Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe CTR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) CTR
Klocki hamulcowe DJ PARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) DJ PARTS
Klocki hamulcowe DR!VE+ Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) DR!VE+
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe EUROREPAR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) EUROREPAR
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FOMAR FRICTION Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FOMAR FRICTION
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FREMAX
Klocki hamulcowe FRIGAIR Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FRIGAIR
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HERTH+BUSS JAKOPARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JPN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe KAVO PARTS Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) KAVO PARTS
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) KAWE
Klocki hamulcowe KRAFT AUTOMOTIVE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MAPCO
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METZGER Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) METZGER
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OEM Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) OEM
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SASIC Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) SASIC
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TOPRAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Klocki hamulcowe VAICO Peugeot 2008 I (CU_) 1.4 HDi SUV 68KM, 50kW, olej napędowy (2013.06 - obecnie) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:CHAMPION

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
573032CH
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
573032CH
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  17
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  87
Szerokość [mm]:  53
Ciężar [kg]:  0,84
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy:  TRW
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  20961
Liczba piór:  4
Długożć opakowania [cm]:  15
Szerokość opakowania [cm]:  10,5
Wysokość opakowania [cm]:  4,3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 194,00 zł
94,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
573030CH
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
573030CH
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  18,8
Oznaczenie kontrolne:  R90 Homologated
Długość [mm]:  137,1
Szerokość [mm]:  52
Ciężar [kg]:  1,548
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Nie przygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy:  Bosch
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Numer WVA:  23954
Długożć opakowania [cm]:  15,5
Szerokość opakowania [cm]:  8,7
Wysokość opakowania [cm]:  8,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 196,00 zł
100,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze