Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe SKF do Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09)

Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) ABE
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) ASHIKA
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) BREMBO
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) DJ PARTS
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) FERODO
Klocki hamulcowe FREMAX Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) FREMAX
Klocki hamulcowe FTE Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) HART
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) IPARTS
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) JURID
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) KAMOKA
Klocki hamulcowe KAWE Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MAPCO Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) MAPCO
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) NK
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) SBS
Klocki hamulcowe SKF Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) SKF
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) TRW
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) VALEO
Klocki hamulcowe VEMA Peugeot 305 I (581A) 1.5 sedan 73KM, 54kW, benzyna (1979.11 - 1982.09) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SKF

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SKF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VKBP 80387 E
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SKF
Kod:
VKBP 80387 E
Jednostka:
szt
Liczba okładzin ciernych:  4
Grubość [mm]:  15
Długość [mm]:  105
Wysokość [mm]:  54,9
Okładzina hamulcowa:  Bez ściętych kantów
System hamulcowy:  Bendix
Numer WVA:  20634
Numer WVA:  21096
Do 100 dni na zwrot
74,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze