Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe AISIN do Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BOSCH Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BREMBO
Klocki hamulcowe ABE Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ABE
Klocki hamulcowe KAMOKA Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) KAMOKA
Klocki hamulcowe ATE Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ATE
Klocki hamulcowe IPARTS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) IPARTS
Klocki hamulcowe MAXGEAR Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAXGEAR
Klocki hamulcowe TEXTAR Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TEXTAR
Klocki hamulcowe TRW Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRW
Klocki hamulcowe A.B.S. Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABAKUS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ABAKUS
Klocki hamulcowe AISIN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) AISIN
Klocki hamulcowe ASHIKA Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ASHIKA
Klocki hamulcowe AUTOMEGA Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) AUTOMEGA
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BRECK Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) BRECK
Klocki hamulcowe CHAMPION Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DELPHI
Klocki hamulcowe DENCKERMANN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) DENCKERMANN
Klocki hamulcowe FAI AUTOPARTS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Klocki hamulcowe FERODO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) GIRLING
Klocki hamulcowe HART Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HART
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ICER
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) JAPKO
Klocki hamulcowe JP GROUP Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) JP GROUP
Klocki hamulcowe JPN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) JPN
Klocki hamulcowe JURATEK Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) JURATEK
Klocki hamulcowe JURID Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) JURID
Klocki hamulcowe LPR Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) LPR
Klocki hamulcowe MAGNETI MARELLI Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) METELLI
Klocki hamulcowe MINTEX Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUARO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) QUARO
Klocki hamulcowe RAICAM Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) RAICAM
Klocki hamulcowe ROTINGER Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) SAMKO
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TOPRAN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TOPRAN
Klocki hamulcowe TRISCAN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) TRISCAN
Klocki hamulcowe VALEO Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Peugeot 508 SW II (FC_, FJ_, F4_) PSE Hybrid4 360 (F45GBT) Kombi 360KM, 265kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.01 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AISIN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AISIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BPPE-2014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AISIN
Kod:
BPPE-2014
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Ograniczenia producenta: BOSCH
Styk ostrzegawczy o zużyciu: Bez styku zużycia
Oznaczenie kontrolne: ECE R90 IN PROGRESS
Drgania: Z tłumikiem drgań skrętnych
Grubość [mm]: 17,5
Szerokość 1 [mm]: 105,9
Wysokość 1 [mm]: 55,3
Szerokość 2 [mm]: 105,9
Wysokość 2 [mm]: 51,8
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Jakie są objawy zużycia klocków hamulcowych?

Układ hamulcowy jest jednym z głównych układów w samochodzie, który ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo kierowcy oraz pasażerów. Niesprawne hamulce są w stanie doprowadzić do powstania niebezpiecznej sytuacji na drodze, dlatego warto regularnie kontrolować stan całego układu.

czytaj więcej >
Klocki TRW COTEC. Czym się charakteryzują i jakie mają opinie?

Klocki hamulcowe TRW z powłoką COTEC. Czym się charakteryzują i jakie korzyści oferują swoim użytkownikom?

Pomysł stojący za opracowaniem klocków hamulcowych TRW z powłoką COTEC miał na celu uniknięcie problemów z hamulcami na etapie ich docierania. Czy powstała na potrzeby tych klocków technologia spełniła swoje zadanie? Co zmieniła powłoka COTEC w codziennym użytkowaniu samochodu?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne - czym się różnią, które wybrać?

Klocki hamulcowe standardowe vs klocki ceramiczne. Oczywiste cechy wspólne i nieoczywiste różnice. O czym warto wiedzieć?

Ceramiczne klocki hamulcowe pojawiły się na rynku motoryzacyjnym na tyle dawno, że większość kierowców zdążyła się już z nimi zetknąć lub przynajmniej oswoić z ich obecnością. Współcześnie stały się one realną i łatwo dostępną alternatywą dla klocków standardowych. Pytanie tylko, czy kierowcy, którzy do tej pory jeździli wyłącznie na klockach standardowych, mają powód do zamiany ich na ceramiczne?

czytaj więcej >
Kierunkowe klocki hamulcowe - jak zamontować, czym są, zakładanie

Czym są i czemu służą kierunkowe klocki hamulcowe? W jaki sposób należy je zakładać?

Powstanie kierunkowych klocków hamulcowych zawdzięczamy w głównej mierze rosnącej popularności aut z napędem hybrydowym lub samodzielnym napędem elektrycznym. Ich zadaniem jest redukcja emitowanego przez układ hamulcowy hałasu i jednocześnie utrzymanie jego dotychczasowej sprawności. Co jeszcze warto wiedzieć o klockach kierunkowych?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze