Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe NK do Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) A.B.S.
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) IPARTS
Klocki hamulcowe JURID Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) KAWE
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) MINTEX
Klocki hamulcowe MK KASHIYAMA Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) MK KASHIYAMA
Klocki hamulcowe NK Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe RAICAM Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) RAICAM
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) ROTINGER
Klocki hamulcowe SBS Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) SBS
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) TRW
Klocki hamulcowe VEMA Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) VEMA
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (964) 3.6 Carrera 4 coupe 250KM, 184kW, benzyna (1988.12 - 1993.09) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:NK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NK
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
225605
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
225605
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z podkładką wytłumiającą
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez dodatków
Numer WVA:  WVA 20275/17.5
Ciężar netto [kg]:  1,38
Wysokość 1 [mm]:  65,5
Szerokość 1 [mm]:  97,7
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze