Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe OPTIMAL do Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe ASHIKA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ASHIKA
Klocki hamulcowe ATE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ATE
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BOSCH
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) BREMBO
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) DELPHI
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FEBI BILSTEIN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FEBI BILSTEIN
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) FERODO
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) HELLA
Klocki hamulcowe JAPANPARTS Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JAPANPARTS
Klocki hamulcowe JAPKO Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JAPKO
Klocki hamulcowe JURID Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) JURID
Klocki hamulcowe KAWE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) KAWE
Klocki hamulcowe MAXGEAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MAXGEAR
Klocki hamulcowe METZGER Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) METZGER
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) MINTEX
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe REMSA Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe SWAG Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) SWAG
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) TRW
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche 911 (993) 3.6 Turbo GT2 4 coupe 430KM, 316kW, benzyna (1995.08 - 1997.09) ZIMMERMANN
Producent:OPTIMAL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
BP-12731
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
BP-12731
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  17,5
Szerokość [mm]:  132
Wysokość [mm]:  75
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 314,00 zł
160,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
OPTIMAL
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
12731
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
12731
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Grubość [mm]:  17,5
Szerokość [mm]:  132
Wysokość [mm]:  75
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze