Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Klocki hamulcowe VAICO do Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Klocki hamulcowe BREMBO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BREMBO
Klocki hamulcowe JURID Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) JURID
Klocki hamulcowe A.B.S. Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) A.B.S.
Klocki hamulcowe ABE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) ABE
Klocki hamulcowe AKRON-MALÒ Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) AKRON-MALÒ
Klocki hamulcowe BENDIX Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BENDIX
Klocki hamulcowe BLUE PRINT Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BLUE PRINT
Klocki hamulcowe BORG & BECK Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BORG & BECK
Klocki hamulcowe BOSCH Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) BOSCH
Klocki hamulcowe CHAMPION Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) CHAMPION
Klocki hamulcowe CIFAM Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) CIFAM
Klocki hamulcowe COMLINE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) COMLINE
Klocki hamulcowe DELPHI Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) DELPHI
Klocki hamulcowe DJ PARTS Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) DJ PARTS
Klocki hamulcowe EBC BRAKES Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) EBC BRAKES
Klocki hamulcowe FERODO RACING Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) FERODO RACING
Klocki hamulcowe FERODO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) FERODO
Klocki hamulcowe FTE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) FTE
Klocki hamulcowe GIRLING Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) GIRLING
Klocki hamulcowe HELLA PAGID Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) HELLA PAGID
Klocki hamulcowe HELLA Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) HELLA
Klocki hamulcowe ICER Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) ICER
Klocki hamulcowe IPARTS Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) IPARTS
Klocki hamulcowe JURATEK Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) JURATEK
Klocki hamulcowe KAWE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) KAWE
Klocki hamulcowe LPR Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) LPR
Klocki hamulcowe MASTER-SPORT GERMANY Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MASTER-SPORT GERMANY
Klocki hamulcowe METELLI Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) METELLI
Klocki hamulcowe METZGER Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) METZGER
Klocki hamulcowe MEYLE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MEYLE
Klocki hamulcowe MINTEX Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) MINTEX
Klocki hamulcowe NK Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) NK
Klocki hamulcowe OPTIMAL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) OPTIMAL
Klocki hamulcowe PROTECHNIC Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) PROTECHNIC
Klocki hamulcowe QUARO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) QUARO
Klocki hamulcowe QUINTON HAZELL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Klocki hamulcowe REMSA Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) REMSA
Klocki hamulcowe ROADHOUSE Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) ROADHOUSE
Klocki hamulcowe ROTINGER Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) ROTINGER
Klocki hamulcowe SAMKO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SAMKO
Klocki hamulcowe SBS Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SBS
Klocki hamulcowe SCT - MANNOL Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) SCT - MANNOL
Klocki hamulcowe TEXTAR Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) TEXTAR
Klocki hamulcowe TOMEX BRAKES Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) TOMEX BRAKES
Klocki hamulcowe TRISCAN Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) TRISCAN
Klocki hamulcowe TRW Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) TRW
Klocki hamulcowe VAICO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) VAICO
Klocki hamulcowe VALEO Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) VALEO
Klocki hamulcowe ZIMMERMANN Porsche BOXSTER Spyder (987) 3.4 kabriolet 320KM, 235kW, benzyna (2010.02 - 2011.12) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:VAICO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V45-0021
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V45-0021
Jednostka:
KPL
Wysokość [mm]:  78
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Bez styku zużycia
System hamulcowy:  BREMBO
Grubość [mm]:  16,2
Szerokość [mm]:  114
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Przygotowany dla wskaznika zużycia
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  1,438
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 426,00 zł
224,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VAICO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
V45-0028
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VAICO
Kod:
V45-0028
Jednostka:
KPL
Grubość [mm]:  16,8
Szerokość [mm]:  121,3
Wysokość [mm]:  90,3
Ciężar [kg]:  2,024
Szerokość opakowania [cm]:  10,6
Wysokość opakowania [cm]:  9
Głębokość opakowania [cm]:  18
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 511,00 zł
269,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Klocki hamulcowe

Serie klocków hamulcowych ATE - porównanie: ATE Original, Ceramic

Klocki hamulcowe ATE Original oraz ATE Ceramic. Co je różni? Czym kierować się przy ich wyborze?

Klocki hamulcowe nie są wprawdzie jedynymi elementami układu hamulcowego wytwarzanymi przez firmę ATE, jednak z całą pewnością stanowią produkt sztandarowy tej niemieckiej marki. Znaleźć je można w wielu seryjnie produkowanych pojazdach oraz na rynku części zamiennych. Jeśli zastanawiasz się nad kupnem klocków hamulcowych od ATE, powinieneś poznać ich podział oraz szczegółową charakterystykę.

czytaj więcej >
TRW Sinter Street. Klocki hamulcowe idealne do sportowej jazdy motocyklem. Poznaj opinie

Czy klocki hamulcowe TRW Sinter Street należy uznać za idealne do sportowej jazdy motocyklem? Jakie opinie na ten temat mają ich użytkownicy?

Klocki hamulcowe TRW z serii Sinter Street to propozycja dla motocyklistów o nieco większych wymaganiach względem możliwości sportowej jazdy. Ten konkretny model możemy uznać za idealny dla maszyn usportowionych, ale jeszcze nie tych mocno sportowych. Dlaczego?

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Klocki hamulcowe – zużycie, objawy, wymiana

Każdy kierowca wie, że układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów mechanicznych w całym aucie. Od jego sprawności zależy bezpieczeństwo podróżujących a także pozostałych użytkowników ruchu drogowego. Za kluczowy element układu uznaje się klocki hamulcowe. Dlaczego?

czytaj więcej >
Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy się różnią i dlaczego?

Grubość klocków hamulcowych z przodu i z tyłu pojazdu. Czy może lub czy powinna być różna, a jeśli tak, to dlaczego?

Zdarzyło Wam się kiedyś zastanawiać nad tym, dlaczego klocki hamulcowe na przód i tył w Waszym aucie mają różną grubość? Wiecie, z czego różnica ta wynika i dlaczego w różnych pojazdach te grubsze klocki można znaleźć raz na przedniej, a raz na tylnej osi?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze