Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) LUK
Koło zamachowe AISIN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) KAWE
Koło zamachowe OEM Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) OEM
Koło zamachowe SACHS Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) SACHS
Koło zamachowe VALEO Peugeot 308 I (4A_, 4C_) 2.0 HDi liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2007.09 - 2014.10) VALEO
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF252
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF252
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3651,00 zł
2434,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF305
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF305
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  8
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4514,00 zł
3009,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS001
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS001
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze