Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05)

Koło zamachowe BORG & BECK Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05) DENCKERMANN
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05) SACHS
Koło zamachowe VAICO Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05) VAICO
Koło zamachowe VALEO Seat IBIZA III (6L1) 1.8 T FR liftback 150KM, 110kW, benzyna (2003.12 - 2008.05) VALEO
Producent:COMLINE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK020F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK020F
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  28
Ciężar [kg]:  18,4
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  228
Do 100 dni na zwrot
840,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze