Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe BORG & BECK Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) KAWE
Koło zamachowe LUK Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) LUK
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Seat LEON (1M1) 2.8 Cupra 4 liftback 204KM, 150kW, benzyna (2001.02 - 2006.06) SACHS
Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF095
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF095
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Liczba otworów do mocowania:  10
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze