Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) LUK
Koło zamachowe SACHS Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) SACHS
Koło zamachowe VALEO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) VALEO
Koło zamachowe AISIN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) KAWE
Koło zamachowe OEM Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VAICO Skoda OCTAVIA II Combi (1Z5) 2.0 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (2005.11 - 2010.05) VAICO
Producent:KAWE

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF213
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF213
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Tarczka regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4665,00 zł
3110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF262
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF262
Jednostka:
szt
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z mechaniczną (automatyczną) skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 5076,00 zł
3384,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS009
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 216,00 zł
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jakie są przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to skomplikowany mechanizm, obecny w większości nowych samochodów z silnikami diesla. Po czym rozpoznać, że wymaga ono wymiany? Jakie są najczęstsze przyczyny uszkodzenia koła dwumasowego?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze