Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe KAWE do Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06)

Koło zamachowe LUK Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) LUK
Koło zamachowe BORG & BECK Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) BORG & BECK
Koło zamachowe BORSEHUNG Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) BORSEHUNG
Koło zamachowe COMLINE Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) DENCKERMANN
Koło zamachowe KAWE Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) KAWE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe SACHS Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) SACHS
Koło zamachowe VALEO Vw GOLF IV (1J1) 1.9 TDI liftback 115KM, 85kW, olej napędowy (1998.12 - 2001.06) VALEO
Producent:KAWE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMFS009
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMFS009
Jednostka:
szt
Liczba śrub:  6
Do 100 dni na zwrot
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DMF093
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
DMF093
Wersja silnika:  Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Liczba otworów do mocowania:  6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze