Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe COMLINE do Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11)

Koło zamachowe LUK Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) LUK
Koło zamachowe SACHS Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) SACHS
Koło zamachowe VALEO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) VALEO
Koło zamachowe AISIN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) EXEDY
Koło zamachowe KAWE Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) KAWE
Koło zamachowe OEM Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VAICO Vw GOLF V (1K1) 2.0 TDI liftback 136KM, 100kW, olej napędowy (2003.10 - 2008.11) VAICO
Producent:COMLINE

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK296F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK296F
Jednostka:
KPL
Ilość zębów:  23
Ciężar [kg]:  19,4
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  240
Do 100 dni na zwrot
1300,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK276F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK276F
Ilość zębów:  23
Ciężar [kg]:  21,05
Wersja silnika:  Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy:  3-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]:  240
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze