Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBI BILSTEIN do Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła BORG & BECK Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BTA Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BTA
Łożysko koła CIFAM Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DR!VE+ Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła GSP Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Łożysko koła MAXGEAR Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MOOG Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro SUV 265KM, 195kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRISCAN
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
180507
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
180507
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  142,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  62,0
Średnica otworu [mm]:  112
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Ciężar [kg]:  1,569
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska koła
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 304,00 zł
155,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
5.0 (9 ocen)
Kod produktu:
172413
dostępny
5.0 (9 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
172413
Jednostka:
KPL
Szerokość [mm]:  41,0
Średnica wewnętrzna [mm]:  61,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  102,0
Materiał uszczelnienia wargowego:  NBR (Nitril-Butadien-kauczuk)
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne kulkowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez zintegrowanej dyszy myjącej
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona lewa
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia, z prawej
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]:  1,537
Średnica wewnętrzna 2 [mm]:  62
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z zestawem śrubowym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 376,00 zł
192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze