Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła DAYCO do Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła FAG Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) FAG
Łożysko koła ABAKUS Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BENDIX Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BIRTH Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BIRTH
Łożysko koła BORG & BECK Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła CIFAM Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DAYCO Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła DR!VE+ Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła GSP Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) GSP
Łożysko koła HART Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) HART
Łożysko koła IPD Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) IPD
Łożysko koła MAXGEAR Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła MOOG Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) NK
Łożysko koła OPTIMAL Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SKF Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SKF
Łożysko koła SNR Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) SNR
Łożysko koła TRISCAN Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VEMA Bmw 1 (F40) 120 i liftback 178KM, 131kW, benzyna (2020.11 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DAYCO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KWD1310
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1310
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  89,00
Średnica 2 [mm]:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 542,00 zł
285,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DAYCO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
KWD1114
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DAYCO
Kod:
KWD1114
Jednostka:
szt
Ilość otworów wiertniczych:  24,00
Szerokość [mm]:  61,00
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Średnica 2 [mm]:  5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 733,00 zł
396,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze