Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła KAWE do Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła AL-KO Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) AL-KO
Łożysko koła BENDIX Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) BREDA LORETT
Łożysko koła CIFAM Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) CIFAM
Łożysko koła FAG Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) FAG
Łożysko koła GSP Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) GSP
Łożysko koła HART Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) HART
Łożysko koła IPD Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) IPD
Łożysko koła LUCAS Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) LUCAS
Łożysko koła MAXGEAR Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) METELLI
Łożysko koła MOOG Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) MOOG
Łożysko koła NK Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) NK
Łożysko koła NSK Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) NSK
Łożysko koła OEM Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) RUVILLE
Łożysko koła SBS Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) SBS
Łożysko koła SNR Bmw 5 (E12) M535 i sedan 218KM, 160kW, benzyna (1980.04 - 1981.05) SNR
Producent:KAWE

0 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
Brak produktów.

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >
Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze