Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FAG do Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła BENDIX Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) BENDIX
Łożysko koła BREDA LORETT Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) BREDA LORETT
Łożysko koła FAG Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) FAG
Łożysko koła FLENNOR Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) FLENNOR
Łożysko koła HART Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) HART
Łożysko koła IPD Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) IPD
Łożysko koła KAWE Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) KAWE
Łożysko koła LEMFÖRDER Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) LEMFÖRDER
Łożysko koła MOOG Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) MOOG
Łożysko koła OPTIMAL Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) RUVILLE
Łożysko koła SNR Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) SNR
Łożysko koła TRISCAN Citroën CX II Break 25 i Kombi 121KM, 89kW, benzyna (1986.05 - 1992.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6401 60
niedostępny
5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6401 60
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  50,00
Szerokość [mm]:  16,00
Średnica zewnętrzna [mm]:  116,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 659,00 zł
356,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Łożysko koła FAG

Początki firmy FAG sięgają blisko 120 lat wstecz, do roku 1883. Wówczas Friedrich Fisher w Schweinfurcie opracował młyn do szlifowania kulek i zapoczątkował przemysłową produkcję kolek łożyskowych FAG. Firma z czasem poszerzała swoją ofertę. Od 2001 roku FAG należy do Grupy Schaeffler i oferuje produkty zarówno na rynek motoryzacyjny, jak i dla lotnictwa, ...

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze