Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła SIDAT do Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła IPARTS Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) IPARTS
Łożysko koła A.B.S. Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) A.B.S.
Łożysko koła BENDIX Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) BENDIX
Łożysko koła BORG & BECK Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) BTA
Łożysko koła DR!VE+ Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) DR!VE+
Łożysko koła EUROREPAR Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) EUROREPAR
Łożysko koła FAG Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) FAG
Łożysko koła FEBEST Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) FEBEST
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła FLENNOR Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) FLENNOR
Łożysko koła GSP Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) GSP
Łożysko koła HART Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) HART
Łożysko koła IJS GROUP Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) IJS GROUP
Łożysko koła IPD Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) IPD
Łożysko koła KAWE Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) KAWE
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła LUCAS Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) MAPCO
Łożysko koła MASTER-SPORT GERMANY Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) MASTER-SPORT GERMANY
Łożysko koła MAXGEAR Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) MAXGEAR
Łożysko koła METZGER Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) METZGER
Łożysko koła MOOG Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) MOOG
Łożysko koła NK Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) NK
Łożysko koła NSK Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) NSK
Łożysko koła OPTIMAL Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) OPTIMAL
Łożysko koła QUINTON HAZELL Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) RUVILLE
Łożysko koła SBS Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) SBS
Łożysko koła SCT - MANNOL Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) SCT - MANNOL
Łożysko koła SIDAT Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) SIDAT
Łożysko koła SKF Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) SKF
Łożysko koła SNR Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) SNR
Łożysko koła SWAG Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) VAICO
Łożysko koła VEMA Citroën XM (Y4) 3.0 V6 liftback 190KM, 140kW, benzyna (1997.04 - 2000.10) VEMA
Producent:SIDAT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SIDAT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
460096
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SIDAT
Kod:
460096
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Szerokość [mm]:  39
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Średnica zewnętrzna [mm]:  84
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są podstawowe rodzaje łożysk samochodowych?

Łożysko toczne to bardzo ważny element każdego samochodu, który jest odpowiedzialny za minimalizowanie tarcia, przenoszenie obciążenia na podłoże, a także zapewnienie ruchu obrotowego oraz stałej osi tego obrotu dla konkretnego podzespołu. Łożysko toczne ma bardzo długą historię, a jego konstrukcja zmieniała się sukcesywnie wraz z postępem technicznym na świecie.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze