Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła MOOG do Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła ABAKUS Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) ABAKUS
Łożysko koła BLUE PRINT Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) BLUE PRINT
Łożysko koła ESEN SKV Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) ESEN SKV
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła GSP Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) GSP
Łożysko koła HART Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) HART
Łożysko koła KAWE Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) KAWE
Łożysko koła METALCAUCHO Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) METALCAUCHO
Łożysko koła MOOG Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) MOOG
Łożysko koła NTY Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) NTY
Łożysko koła OPTIMAL Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) OPTIMAL
Łożysko koła SWAG Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) SWAG
Łożysko koła TIMKEN Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) TIMKEN
Łożysko koła TRISCAN Dodge NITRO 3.7 4WD SUV 214KM, 157kW, benzyna (2006.09 - 2012.12) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MOOG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOOG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DO-WB-12896
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOOG
Kod:
DO-WB-12896
Wysokość 1 [mm]:  70
Rodzaj połączenia:  Pojemnik
Średnica zewnętrzna 1 [mm]:  155
Długożć opakowania [cm]:  21,5
Szerokość opakowania [cm]:  21
Wysokość opakowania [cm]:  16,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze