Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła FEBEST do Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła OPTIMAL Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) OPTIMAL
Łożysko koła ASHIKA Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) ASHIKA
Łożysko koła BENDIX Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) BENDIX
Łożysko koła BTA Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) BTA
Łożysko koła FEBEST Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) FEBEST
Łożysko koła GSP Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) GSP
Łożysko koła HART Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) HART
Łożysko koła JAPANPARTS Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) JAPANPARTS
Łożysko koła JAPKO Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) JAPKO
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła MAPCO Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) MAPCO
Łożysko koła METALCAUCHO Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) METALCAUCHO
Łożysko koła MOOG Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) MOOG
Łożysko koła NK Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) NK
Łożysko koła NTY Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) NTY
Łożysko koła SBS Dodge STRATUS 2.5 V6 sedan 170KM, 125kW, benzyna (1995.12 - 2001.04) SBS
Producent:FEBEST

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBEST
0 (0 ocen)
Kod produktu:
0482-N84F
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBEST
Kod:
0482-N84F
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  3,474
Długożć opakowania [cm]:  14,5
Szerokość opakowania [cm]:  14,5
Wysokość opakowania [cm]:  9,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 583,00 zł
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Jak wymienić łożysko koła w samochodzie przednionapędowym?

Łożysko koła to jeden z podstawowych elementów systemu zawieszenia wielu aut. Producenci części samochodowych starają się tak projektować łożyska do kół, aby mogły one bez trudu i wydajnie pracować nawet na dystansie 1 mln km (w założeniu). Niestety, łożyska kół, jak wiele innych części eksploatacyjnych samochodu, ulegają z różnych przyczyn uszkodzeniom oraz przedwczesnemu zużyciu, co negatywnie odbija się na działaniu całego układu zawieszenia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Łożysko koła samochodowego - eksploatacja, objawy awarii, wymiana. Kup u nas nawet 40% taniej

Łożysko koła samochodowego. Jak rozpoznać, że przyszedł czas na jego wymianę?

Łożysko koła jest jedną z tych części, o której istnieniu bardzo często i chętnie zapominamy. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim z faktu, iż łożyska kół są częściami samoobsługowymi i praktycznie bez wyjątku nie podlegają wymianom profilaktycznym. O istnieniu łożyska przypominamy sobie dopiero wówczas, gdy pojawi się charakterystyczny szum i luz na jednym z kół. Ale kiedy to już nastąpi, powinniśmy działać natychmiastowo.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze