Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Łożysko koła BTA do Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Łożysko koła SKF Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SKF
Łożysko koła FAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FAG
Łożysko koła FEBI BILSTEIN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Łożysko koła DAYCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DAYCO
Łożysko koła FEBEST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FEBEST
Łożysko koła GSP Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GSP
Łożysko koła MEYLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MEYLE
Łożysko koła A.B.S. Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) A.B.S.
Łożysko koła ABAKUS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ABAKUS
Łożysko koła BENDIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BENDIX
Łożysko koła BIRTH Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BIRTH
Łożysko koła BORG & BECK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BORG & BECK
Łożysko koła BREDA LORETT Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BREDA LORETT
Łożysko koła BTA Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) BTA
Łożysko koła CIFAM Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) CIFAM
Łożysko koła COMLINE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) COMLINE
Łożysko koła DENCKERMANN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DENCKERMANN
Łożysko koła DR!VE+ Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DR!VE+
Łożysko koła DYS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) DYS
Łożysko koła ESEN SKV Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) ESEN SKV
Łożysko koła EURO DRIVESHAFTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EURO DRIVESHAFTS
Łożysko koła EUROREPAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) EUROREPAR
Łożysko koła FAI AUTOPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Łożysko koła FAST Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) FAST
Łożysko koła GENERAL RICAMBI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Łożysko koła HART Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) HART
Łożysko koła IJS GROUP Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) IJS GROUP
Łożysko koła IPARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) IPARTS
Łożysko koła IPD Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) IPD
Łożysko koła JP GROUP Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JP GROUP
Łożysko koła JPN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) JPN
Łożysko koła KAVO PARTS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KAVO PARTS
Łożysko koła KAWE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KAWE
Łożysko koła KRAFT AUTOMOTIVE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) KRAFT AUTOMOTIVE
Łożysko koła LUCAS Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) LUCAS
Łożysko koła MAPCO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAPCO
Łożysko koła MAXGEAR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MAXGEAR
Łożysko koła METELLI Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) METELLI
Łożysko koła METZGER Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) METZGER
Łożysko koła MOOG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) MOOG
Łożysko koła NK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NK
Łożysko koła NSK Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NSK
Łożysko koła NTY Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) NTY
Łożysko koła OEM Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OEM
Łożysko koła OPTIMAL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) OPTIMAL
Łożysko koła QFIX Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) QFIX
Łożysko koła QUINTON HAZELL Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Łożysko koła RUVILLE Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) RUVILLE
Łożysko koła SNR Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SNR
Łożysko koła SWAG Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) SWAG
Łożysko koła TRISCAN Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) TRISCAN
Łożysko koła VAICO Ford FOCUS III Turnier 2.0 TDCi Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.07 - obecnie) VAICO
Producent:BTA

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H5G023BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H5G023BTA
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  136,5
Grubość [mm]:  88,5
Średnica wewnętrzna [mm]:  31,0
Średnica zewnętrzna [mm]:  136,5
Średnica otworu [mm]:  108
Gwint zewn. [mm]:  M12 x 1,5
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  31
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 192,00 zł
93,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H2G052BTA
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H2G052BTA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez asystenta parkowania
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  136
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 481,00 zł
253,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H1G042BTA
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H1G042BTA
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  45
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z lewej
Lokalizacja w aucie:  Z prawej
Szerokość [mm]:  42
Średnica zewnętrzna [mm]:  82
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 239,00 zł
122,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
BTA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H2G070BTA
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BTA
Kod:
H2G070BTA
Jednostka:
szt
Masa [g]:  3989
Długość [mm]:  136
Ilość otworów 1:  4
Ilość otworów 2:  5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze zintegrowanym magnetycznym pierścieniem czujnika
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Felga - ilosć śrub:  5
Średnica flanszy [mm]:  136
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 607,00 zł
328,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Łożysko koła

Serie łożysk SKF - porównanie: SKF pierwszej, drugiej i trzeciej generacji, X-Tracker

Szwedzkie łożyska SKF. Trzy generacje łożysk oraz coś dla właścicieli samochodów sportowych i luksusowych

Bez dobrych łożysk nie ma motoryzacji. Przekonał o tym wszystkich przykład szwedzkiego przedsiębiorstwa SKF, które od 1907 roku zaopatrywało praktycznie cały świat w wysokiej klasy łożyska toczne, oprawy oraz części do łożyskowania. Dzisiaj ta sama firma jest producentem części decydujących o sile przemysłu samochodowego i nie tylko, co potwierdza popularność łożysk SKF pierwszej, drugiej oraz trzeciej generacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożyska koła przedniego w samochodzie - kiedy i jak?

Jak wymienić łożysko koła przedniego? Kiedy możemy to zrobić samodzielnie, a kiedy warto udać się z tym do mechanika?

Teoretycznie każde łożysko koła, przedniego lub tylnego, montowane fabrycznie przez producenta, powinno mieć tę samą żywotność, co całe auto. W rzeczywistości czas eksploatacji łożysk zostaje wielokrotnie skrócony. I wówczas przychodzi pora na ich wymianę. Bo łożysk się po prostu nie naprawia.

czytaj więcej >

Jakie są najczęstsze oznaki oraz przyczyny zużycia łożyska koła?

Chyba każdy właściciel samochodu miał przynajmniej raz w życiu problem z łożyskiem koła, a jak wiadomo jazda z uszkodzonym łożyskiem może mieć fatalne skutki dla całego układu jezdnego. Może dojść na przykład do nagłego unieruchomienia samochodu, a tym samym do spowodowania groźnego w skutkach wypadku drogowego. Sprawdzamy, jakie są najczęstsze objawy zużycia lub uszkodzenia łożyska koła.

czytaj więcej >
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń łożysk kół?

W zależności od modelu oraz konstrukcji konkretnego samochodu, obrót koła dokonuje się zazwyczaj na łożysku tocznym, które może być lub niezintegrowane z piastą. Nawet najlepsze smarowanie, minimalizujące tarcia obracających się kół, nie pozwoli w pełnym zakresie ograniczyć obciążeń osiowych oraz promieniowych, a także drgań i naprężeniu, którym jest poddawany cały układ jezdny samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze